Wij hebben hier geluncht. Fraai aangelegd. Je kunt parkeren/overnachten op de parkeerplaats (asfalt) of op een deel gravel. Cassette lozen kan alleen via de CamperClean. Werkt perfect👍Verder toiletten en vuilniscontainers beschikbaar.

Gram54

De foto's zijn behoorlijk bedrieglijk omdat je niet echt op het asfalt kunt parkeren omdat het voor ALLE voertuigen is afgesloten. Er is elders voldoende ruimte. Mooie locatie - ideaal voor een bezoek aan het Tirpitz Museum en Alta op de fiets - wat we van plan zijn te doen terwijl we hier zijn.

Carolee

Een schitterende CP. Veel ruimte en een prachtig uitzicht. Veel lof voor deze plek. Alles is aanwezig.

• Kråknesveien

9518, Alta, Noorwegen