grote parkeerplaats sneeuwvrij met uitzicht op de Noorse Zee Rustige nacht, uitvergroot door het noorderlicht

cathmarche

De locatie is fantastisch. Bij de wc hangt een lijst met do’s en don’ts. Welliswaar uitsluitend in het Noors. Camperaars wordt dringend verzocht hier NIET te overnachten. Verwezen wordt naar de camperplek in het centrum. (ik kan het alleen maar eens zijn met de reviews aldaar)

BTFrans

mooi uitzicht !! wc was gesloten . prima wandelgebied.

BTFrans

mooi uitzicht !! wc was gesloten . prima wandelgebied.

• Sekundær Fylkesveg 1

Bremnes, Noorwegen