Perfecte parkeerplaats - alles is aanwezig! Royale ruimtes, praktisch VE-systeem en heel eenvoudig, praktisch betalen via QR-code. Waar voor je geld.

Kwm

Heel wat jaren terug waren we hier ook, toen nog gratis. Nu 250 kronen betalen voor deze troosteloze plek! Maar hoe betaal je als je niet in het bezit bent van een creditcard?? We zijn maar doorgegaan naar Grense Javobselv

MargaretenRuud

idd niet de mooiste plek, maar wel lekker na een paar dagen met alleen een afvalbak. Regelmatige controle op betaling. Uitstekende WiFi

Bobilparkering Kirkenes [Kirkenes Havn]