Leuke plaats. Update van eerder: het is nu illegaal om aan beide kanten langs de weg te parkeren, 90€ boete bij controle🧐

jojo-122

Goede plek nabij strand. Wc is schoon. enige minpunt is dat wij 0 bereik op onze telefoon hadden op deze plek.

• augustus 2021

We stonden hier in het weekend. Heel veel tentjes in de duinen, vrolijk gezicht. Ongeveer 10 campers. Zijn twee nachten gebleven. Prachtig zandstrand. Naast vast toiletgebouw ook veel Dixies. Grote vuilcontainer.

• augustus 2021

Parkeringsplass Ersfjordstranda