ziet er onverzorgd uit, douches met een gordijn, receptie afgebrand en nog niet aangepakt. wij zijn doorgereden

josenjeannette

Camping opent later dan gepland door de brand van het receptiegebouw. We staan er met meerdere campers, sanitair, keuken, wassen drogen, lozen en water nemen , alles is in gebruik. De schoonmaak loopt nog achter. 200 NOK incl. elektra 2 personen.

Ariane59

Behalve een afgebrand receptiegebouw was er niemand te zien. Bovendien was het er allemaal heel drassig. Eén ster omdat het niet minder kan. Vlak bij de brug in Tana bru stonden we prima naast een hotel.

Tana Familiecamping AS