wat hier voor staat geschreven zijn wij het helemaal mee eens.

reliyu

afgescheiden gebied naast de parkeerplaats. Apparatuur oké, we wisten niet hoe we het riool moesten doen. als je na de openingstijden van het park komt moet je je aanmelden via whats up. u krijgt echter niet de code voor de douche en keuken... Voor een bezoek aan. Polar Parc is echter een aanrader.

• september 2020

Totaal eens met vorige review. Jammer dat de afvoer put dicht zit anders een hogere ster. Rustige nacht op deze locatie Stroom kastjes waren alle open. Betaal automaat weigerde volgende ochtend bij de receptie betaald. leuk om daar even binnen te kijken

41WG

wat hier voor staat geschreven zijn wij het helemaal mee eens.

• september 2020

Polar Park