mooie ligging aan het strand. geweldig uitzicht. we zagen de Hurtigruten 's avonds passeren. faciliteiten zijn goed. het is een beetje prijzig in vergelijking met andere plaatsen waar we hebben verbleven.

Ivyvan

Omrijden zeker de moeite waard. Je wordt getrakteerd op een fantastische uitzicht met hele mooie zonsondergangen. Sanitair was prima. Vriendelijk ontvangst

karin2205

Mooie, ruime camping aan het water. Heel vriendelijke ontvangst. Sanitair geweldig! Service plek voor campers uitstekend! Wifi werkt alleen in de buurt van de receptie. Je betaalt wel een stevige prijs. Voor 1 nacht met 2 personen en elektriciteit betaalden wij €42,50

Skittenelv Camping