Dit is eigenlijk een busparkeerplaats, maar ook geschikt voor grote stacaravans. Hier hebben we heel rustig overnacht. 24 uur parkeertijd kost ongeveer NOK 600 en kan eenvoudig worden betaald met de EasyPark-app.

FAOLAN

Deze parkeerplek is nu private parking, dus geen overnachting meer mogelijk. Aan de andere kant van het Polaria museum is wel een goede overnachtingsplek!

• augustus 2020

Tarieven per uur. Kan met easypay oid. Voor kleine bussen kan t lonen om goed te kijken welke parkeerplaats je neemt. De onverharde t.o. Polaria kost bijv 72 nok en die geasfalteerde voor auto’s 52 Nok. Even checken loont de moeite. Wij hebben er niet geslapen.

• augustus 2020

Parking Hålogaland Teater