mooie plek aan het water, maar absoluut niet rustig. Dus wil je een goede nachtrust reis dan verder.

• mei 2022

Direct aan de weg, daarachter treinspoor, maar dat heeft ons absoluut niet gehinderd. Prácht plek direct aan het meer. We stonden er alleen, prima. Vooral ‘s avonds genoten van de stilte en rust. ‘s morgens ontbijt in de zon. Geen voorzieningen.

• augustus 2020

Vandaag weer op een van onze oude en vertrouwde CP geweest. Het was druk voor Noorse begrippen, we stonden samen met nog een Duitse camper. In de avond een schitterende stek.

• mei 2022

• augustus 2020