Stonden hier op 25/06. Zijn reeds voor de vierde maal in Noorwegen en dit is voor ons een van de mooiste betalende camperplaatsen. Top en bedankt aan de gemeente.

campertjelmc

Superleuke plek. Helaas werkten 2 Visa-kaarten niet. Maar de boeking werkte via de EsayPark-app.

CoSiKoe

Geweldig plek. Mooie omgeving voor fietstochten. Het enige zwakke punt is de afvoer van het grijze water. Kan alleen met een slang. (Ik heb de mijne geïnstalleerd). Anders allemaal goed en zeer schoon. Graag weer.

Hogga Sluser Bobilcamp