Eerste parkeerplaats staat aangegeven voor campers, nergens een verbodsbord, staan hier nu met 4 campers. Prachtige uitzicht en direct toegang tot de Gaustabanen. Geen voorzieningen.

• augustus 2019

Het washeel druk op de parkeerplaats. Toen we gingen vragen bij de informatie, zei men dat ze liever geen campers hadden, maar we mochten voor 30 euro daar voor 1 keer een nachtje blijven staan. zijn toen maar doorgereden.

• augustus 2019

Er stond heel expliciet dat toegang alleen was voor gebruikers kabelbaan, wij zijn daarom doorgrreden.

Parking Gaustabanen