5 Sterren omdat we hier super laat aan kwamen en alsnog een plekje mochten hebben. hij had dit nog nooit gedaan en wij waren de gelukkige haha. hoewel we hier maar 4 uur staan. een aanrader door de gastvrijheid en vriendelijkheid.

dimitriterlouw

Fijne sfeer op een kleine camping aan de zee. Je rijdt inderdaad voorbij hele grote campings en komt dan bij deze oase van rust. Vanuit bijna alle plekken heb je prachtig uitzicht op de zee. sanitair is prima, maar erg eenvoudig. En helaas geen afwas plek.

• juli 2021

• juli 2021