Bobby31

Super parkeerplaats om de volgende dag naar het centrum van Bergen te rijden en de stad te bekijken. Het is het beste om ver voor en achter te parkeren om 's ochtends gemakkelijk weg te rijden. Veel forensen komen hier en parkeren alles vol! Anders rustig en geweldig voor een nacht :)

LagerthaLothbrock

rustige groene parkeerplaats. onze bus a 6,5m aan het einde langs de bosrand geparkeerd. In wegrij stand parkeren; 7 uur s avonds bijna leeg, 8 uur s ochtends propvol met forenzen

• Lundhaugvegen 12

5221, Bergen, Noorwegen