Sande Camping

Loen, Stryn, Vestland, Noorwegen

mooie gelegen camping aan Lovatnet. Wij waren er op 5 op 6 januari, €31 incl stroom en douches. Aardige eigenaar, laat alles zien, douches zijn schoon. Hier ook in augustus geweest maar toen helaas vol.

marepo

Mooie locatie! Goed eten in camping café. Vriendelijk personeel. Coördinaten in de App zijn onjuist! Zet je navigatie aan via de website van de camping!

Coppoliescamp

Erg mooie plek met mooi uitzicht! nieuwe camper plekken gecreëerd aan het water! Douchen is gratis geen extra munten kopen. prijs is nog niet erg duidelijk, bij vertrek betalen!

Sande Camping