in 1 zin: te triest voor woorden. 300 kr voor staanplaats, 100 kr voor stroom, 50 kr voor 2 douchemunten. sanitaire voorzieningen uit de jaren 60 voor jeugdaccomodaties. geen heet water voor afwassen. volgende keer met 80 km per uur er langs en rechts blijven kijken. nooit meer.

Freddie-van-de-krol

ik sluit mij bij de vorige schrijvers aan. veel te veel kampeerders op slechts 4 douches, waarvan de mijne ijskoud was. één pluspunt: de feestende jongeren waren om 24 uur stil.

hanshaverkamp

veel te duur voor een sobere camping met simpel sanitair, zonder warm water, lijkt net een jeugdherberg. voor douche moet je nog apart 25Nok betalen. camping kost Nok 400 Schandalig voor de weinig voorzieningen die er zijn CamperContact, graag de info aanpassen, want die is totaal niet up to date!

• Hildal 16

5750, Odda, Noorwegen