• april 2020

Prachtplek met ongelofelijk mooi uitzicht. Geen voorzieningen. Verder afdalen brengt je aan zee en daar kun je eventueel ook staan, zij het krapjes. Prima voor vissen en wandelen naar de vuurtoren.

• juli 2019

Wij waren hier 13 juni. Prachtig uitzicht! Wandeling gemaakt vanaf de CP naar links naar de parking iets verderop. Vandaar binnendoor naar rechts en je komt weer bij de CP uit. Als je verder door rijdt is vlakbij de vuurtoren nog een prima plek. Op de pier is het goed vissen op Pollack.

• juni 2018

• april 2020