Rabben Feriesenter AS

Uskedal, Kvinnherad, Vestland, Noorwegen

• augustus 2022

De eigenaar heeft wat dingen opgeknapt. Het is nu een hele mooie camping. Geweldige keuken en loungeruimtes, vriendelijk personeel en ook ideaal voor vissers, waaronder een kleine winkel en bootverhuur.

• augustus 2019

Beetje rommelige camping met gedateerd sanitair. Wij stonden bij de monding van de rivier bij het water, dat maakt een hoop goed. Bootje huren gaat gemakkelijk, als je van vissen houdt zit he goed

• juli 2017

• augustus 2022