Vestmarka Parking

Slependen, Bærum, Viken, Noorwegen

4van 5
  • juli 2024

Een mooie plek om tot rust tekomen. Wij hebben hier 2 nachten gestaan. Wij zijn met de Uber taxi naar Oslo geweest. Deze plek heeft verder geen voorzieningen. Van de schapen die hier los lopen met bellen om, heb je 's nachts geen last. Je mag hier 48 uur staan.

r.dijkstra44

Voor ons een perfecte plek. Ruimte en veel natuur. Wandelgebied na de winter. Geen voorzieningen. Bij het aanrijden opletten dat Google maps je niet door een woonwijk in Voyenenga stuurt want dat is een beproeving.

abelvink

Leuke locatie, midden in het bos. Grote parkeerplaats waar je 48h gratis kan overnachten. Langlauf gebied met schietbaan waar in de zomer geen gebruik van wordt gemaakt. Mooie wandelpaden. Koeien en schapen lopen rond. Ook zij zijn vroeg wakker.

4van 5
  • juli 2024