Het is inderdaad een prachtige plek maar geen camperplek. Er zijn een paar parkeerplaatsen voor wandelaars. Je kunt er natuurlijk toch gaan staan maar op een mooie dag maak je het de wandelaars dan wel moeilijk om hun auto te parkeren.

Morris-on-the-road

Wij staan hier twee nachten en maken mooie tocht. Weg is prima te rijden. 6m.40 camper. 's nachts op de schapen na helemaal stil. Veel bosbessen onderweg.

jlrutten

Topplek! zoals hiervoor beschreven. Weg erheen is uitdagend, maar met onze 7-meter campers is het goed gelukt. Je staat tussen de bergtoppen. meerder waanzinnige wandelingen te maken. Aanrader!

Killingdaltjønn