• augustus 2018

• juni 2018

Klein en leuk camping tussen weg en zwemvijver. Prima sanitair dat gedeeld wordt met de dagjesmensen (kan dus druk zijn). Kleine percelen op licht hellend terrein. Apart veld rondom het water: ruim en goed onderhouden.

• juni 2017

Begin juni, 2017. Rustige camping. Alleen wat tentjes. Wij waren de enige camper. Prima sanitair, heerlijk gezwommen in open water naast de rivier de Drau. Alleraardigste beheerder, die zelfs een consult bij de lokale veearts voor ons regelde voor onze zieke hond.

• augustus 2018

• juni 2018