lijkt niet meer in gebruik/toegankelijk.

• april 2023

De afvoer van de cassette en het afvalwater bevindt zich direct naast de werkplaats. het lukte ons net om onze cassette leeg te maken, toen kwam er een medewerker van de werkplaats en zei dat we de werkplaats al een uur hadden geblokkeerd. Wij zijn toen weggereden...

• juli 2020

Nette service. Bereikbaar door parkeerplaats winkel te nemen en gelijk rechtsaf richting "Werkstatt" te rijden. Iets verder dan ingang showroom bij grote garagedeuren is de serviceplaats.

Esther-C

lijkt niet meer in gebruik/toegankelijk.

• april 2023

• juli 2020