We stonden op 23 Pasen op een bouwplaats voor de volle prijs. Adverteren bij ACSIS maar wil er vervolgens niets van weten. Deze mensen zullen ons niet meer zien.

BauermitWoMo

de camping is mooi. Je kan kiezen uit de verschillende staanplaatsen, maar daar zitten wel verschillende prijskaartjes aan. het sanitair is schoon, modern en verzorgd. De douches zijn gratis. bij de camping hoort een leuk strand. Wij betaalden voor één nacht €47,-. na 11 september werd het €37,-

Dick-O

fijne camping! Zeer vriendelijke ontvangst, prachtig bij het meer, goed sanitair, restaurant en vanalles te doen in de omgeving. We komen hier graag nog eens terug.

Camping Bad Ossiacher See