Vandaag zijn we hier na een paar jaar weer geland. In het voorseizoen is het hier gezellig leeg en hebben we een plekje kunnen uitkiezen. De ontvangst was zeer vriendelijk, het sanitair was onberispelijk, gratis WiFi en vrij zicht op het meer. Wat wil je nog meer?

Akinom1212

Zeer mooie plek, behulpzame en aardige gastheren. Waren hier met pech gestrand en werden ongecompliceerd en vriendelijk ontvangen. Sanitair zeer schoon, alles wat je nodig hebt is aanwezig, alles is drempelvrij! BOVENKANT! In het voorjaar gaan we weer fietsen, dat weten we al

Tine1201

Wij houden van de toplocatie, het zeer verzorgde en schone complex, het uitgebreide dienstenaanbod... en een geweldige prijs-prestatieverhouding in het laagseizoen voor 2 senioren; We betaalden € 31,40 voor een zitplaats met uitzicht op het meer op de 1e rij all-inclusive!

Camping Brunner am See