Groot grasveld aan de rivier. Sanitair is schoon maar gedateerd en een stukje lopen. 30 euro betaald voor 2 pers zonder stroom. (stroom 3 euro) Dat is gewoon teveel voor wat het is.

• oktober 2022

Ze zijn niet echt open, was niemand te bekennen? (27-10-2022). Een niet bijgehouden grasveld en sanitair wat uit 1950 afstamt is in slechte staat en stukje lopen. Wij zijn omgedraaid en 20min verder gereden naar Camping Ramsbacher = top!

• augustus 2021

vrij rustig gelegen camping. Prima als doorreis camping. 20€/nacht + 2€ stroom. Cash te betalen zonder bewijs. Toch lijkt de omgeving mogelijkheden te hebben. Sanitair hebben we niet gebruikt.

• oktober 2022

• augustus 2021