Brilouleo

Het spijt ons dat onze algemene voorwaarden niet aan uw verwachtingen voldoen. Toch willen wij u, ondanks uw irritatie, vragen om bij de waarheid te blijven (u hebt mij persoonlijk gesproken). Niemand heeft u verteld dat de camping vol was; wij hebben u alleen laten weten dat het niet mogelijk is om zonder reservering aan te komen. Op het bordje bij onze ingang en op onze registratiedeur staat dat aankomst alleen mogelijk is met reservering. Op onze homepage vindt u GROTE informatie dat wij alleen reserveringen voor minimaal vijf nachten kunnen accepteren. We hebben deze beslissing moeten nemen vanwege familiale redenen. Dit is een van de redenen waarom niemand op zondag de hele dag in de registratieruimte zit te wachten op niet-geregistreerde gasten. Wij hebben ook een gezin en kinderen….. Informeer u in de toekomst beter over de camping die u wilt bezoeken en uit uw woede niet in onwaarheden en slechte recensies. Wij hopen dat u een andere camping heeft gevonden die aan uw verwachtingen voldoet en dat u van uw vakantie kunt genieten. Hartelijke groeten Familie Sima

Zondag "gesloten", minimaal vijf nachten, we knijpen onszelf! Ter plaatse krijgen we (aan de telefoon) te horen dat de camping vol is terwijl we het tegendeel zien, met andere woorden: we zijn niet welkom...ongelooflijk... We zullen nooit meer teruggaan naar deze plek!

OscarRapace

Nadat onze telefoon vandaag slechts één keer overging, neem ik aan dat je tot de eerste review behoort en je ergernis twee keer wilde uiten…. dus ook voor jou hetzelfde antwoord. Het spijt ons dat onze algemene voorwaarden niet aan uw verwachtingen voldoen. Toch willen wij u, ondanks uw irritatie, vragen om bij de waarheid te blijven (u hebt mij persoonlijk gesproken). Niemand heeft u verteld dat de camping vol was; wij hebben u alleen laten weten dat het niet mogelijk is om zonder reservering aan te komen. Op het bordje bij onze ingang en op onze registratiedeur staat dat aankomst alleen mogelijk is met reservering. Op onze homepage vindt u GROTE informatie dat wij alleen reserveringen voor minimaal vijf nachten kunnen accepteren. We hebben deze beslissing moeten nemen vanwege familiale redenen. Dit is een van de redenen waarom niemand op zondag de hele dag in de registratieruimte zit te wachten op niet-geregistreerde gasten. We hebben ook een gezin en kinderen... Informeer u in de toekomst beter over de camping die u wilt bezoeken en uit uw woede niet in onwaarheden en slechte recensies. Wij hopen dat u een andere camping heeft gevonden die aan uw verwachtingen voldoet en dat u van uw vakantie kunt genieten. Met vriendelijke groet, de familie Sima

Helaas was niemand die reageerde op onze komst en zijn daarom doorgereden naar camping Reichmann. Nee, dit is niet waar we bedoelen. Een camp met oude troep caravans. Tevens mag je met de hond niet naar het meer. Dussssssss....1 nachtje blijven en doorrrrrrr

Bella-Bella

Beoordeel Camping Reichmann a.u.b. niet op onze rekening. Op onze camping staat geen enkele onbewoonde ‘rommelcamper’. Bedankt en vriendelijke groet Camping Reauschnighof Familie Sima

Camping Reautschnighof