Gesloten tot nader order. Kassa is niet aanwezig, badesee gesloten wegens begrijpelijke omstandigheden.

• augustus 2021

wij betaalde met 2 volw en 3 kinderen : 7,- kinderen hebben gezwommen, na 17.00 ; 1,- per kind. badesee is 24uur open. mooie rustige plek.

• augustus 2021

Rustige camperplaats naast de Badesee. Je meldt je aan bij de kassa van de badesee en krijgt dan een kaartje om na openingstijd gebruik te maken van de toilet/douche. Kosten €7 incl stroom, gebruik toilet/douche en water.

• Sankt Jakob 35

9433, Sankt Jakob bei Winkling, OostenrijkSitecode: 20363