C.P.-Douma

Lieve familie Douma, Ja dat was een hele verdrietige tijd voor jullie, maar fijn dat jullie hier toch met een goed gevoel op kunnen terugkijken. We zijn heel blij dat we hebben kunnen helpen in deze moeilijke tijd. Hopelijk zien we jullie weer een keertje bij ons terug. Voor nu een hartelijke groet uit Steindorf van Gé en Wilma

de camping is prachtig. schoon en Wilma en Ge zijn geweldige mensen. restaurant is goed en zwemmen in het meer heerlijk. ik had echt vriendelijkheid nodig die periode. 😘

Padrie

Dank je wel Padrie voor je review. Ik ben blij dat we iets hebben kunnen bijdragen. We hopen dat we je nogmaals mogen verwelkomen. Hartelijke groet van Gé en Wilma

Een fijne camping om te verblijven, mooi en schoon sanitair. Camping ligt direct aan het water. Wilma en Gé zijn heel vriendelijk. Goed restaurant en een mooie omgeving.

CarLi21

Hartelijk dank voor jullie beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet van Gé en Wilma

See-Areal Steindorf