• augustus 2020

• januari 2020

zelfs de man aan de telefoon vertelde dat ze open zijn, de camping is gesloten en het restaurant heeft alleen apfelstrudel en topfel. We hebben plaats gemaakt voor niets :(

damirt

Excuses voor het ongemak. We zijn over het algemeen open van lente tot herfst. In de huidige situatie gaan we zo snel mogelijk weer open volgens de Covid 19-verordening. Daarnaast komt er in Kaiserbrunn een nieuw snackstation en de mogelijkheid om online eten te bestellen. We hopen je een andere keer te zien.

• januari 2020

Waren op 17 januari daar, gesloten, openingstijden zijn verkeerd, open van lente tot herfst, er is geen exacte datum.

Sonja72

We gaan weer open als de huidige regelgeving rond Covid-19 dit toelaat. Kijk voor meer informatie op www.raxalpe.com. We zijn altijd open van lente tot herfst. Onze excuses voor het ongemak en hopen u op een ander moment te zien.

• augustus 2020

Rax-Seilbahn Park 'n' Camp