zeer gezellige kleine cp. direct aan een kleine vijver, sanitair zeer schoon. Broodjesservice aan de stacaravan. Wij raden aan!

Mobilisten

leuke camping, al het voorgaande klopt. de prijs echter geen 22 euro meer maar 29.70 euro inclusief stroom 5 k/w.

• augustus 2021

super vriendelijke mensen . mooie plek aan grote zwemvijver met waterfietsen bootjes enz die je zo kon gebruiken . broodjes service warm gebracht bij de camper . komen beslist hier terug . Henny en Nel

• augustus 2021

Seecamping Masai Mara