Ruimte voor 4 mobiele telefoons. Ook geschikt voor grotere mobiele telefoons. Mooie, rustige plek voor een nacht. Douches en toiletten schoon. elektriciteit aanwezig. We hebben geen afvoer voor toiletcassette ontdekt. Zoet water ook niet! Speeltuin met een waterloop ernaast.

JRI

we wilden onze toiletcassette legen en water halen, maar konden geen faciliteiten vinden voor deze dingen.

• september 2020

Een heel rustige plek, afvoer van grijs water alleen mogelijk met een tuinslang of emmer, afvoer van toilet en vers water is ok, stroomaansluiting met 13 A is erg goed.

• september 2020

Parking