• november 2023

Voldoende parkeergelegenheid om het stadscentrum te bezoeken, maar niet om te overnachten, na 21.00 uur begint de carrousel van auto's, het is praktisch een ontmoetingsplaats voor jongeren.

Bruno50

In principe is het een goed gelegen gratis parkeerplaats, maar de racers zijn enorm vervelend. We hadden ook een vuilnisman die om zes uur 's ochtends met een metalen voorwerp op de vuilnisbak sloeg. Hier ligt de veronderstelling voor de hand dat mobiele mensen niet welkom zijn.

Stefanie74

Wij wilden hier ook overnachten maar de recensies kloppen, toen we aankwamen stonden de roekeloze mannen al aan de start in hun roekeloze boxen, dus zijn we doorgereden naar de landherberg. Maar zeker overdag een goed adres.

• november 2023

• SEZ-Straße