HansenLeonie

Kleine camping bij het sportcentrum met 11 plaatsen. Douche wc erg schoon. Kleine zwemvijver en afstudeersysteem gratis evenals wasmachine en droger (!). Zeer vriendelijke telefoniste. We komen graag terug.

Tschastl

Hartelijk dank voor het mooie cijfer!

• juni 2020

Mooie, natuurlijke, rustige ligging, wandelpad leidt direct langs het plein, grote parkeerplaatsen, mooi schoon sanitair, zeer uitnodigende zwemvijver, Kneipp en gratis indelingssysteem. Geen speeltuin.

Tschastl

Hartelijk dank voor het mooie cijfer!

• juni 2020

Camping Waldenstein