We verbleven hier een nacht op weg naar de Dolomieten. De prijs leek me iets te hoog voor campers, 2 personen en elektriciteit EUR 42,-

• augustus 2020

De beheerder is een vriendelijke man, maar de prijs is bijzonder hoog. Bij één overnachting moet je 6 euro extra betalen. In totaal komt het dan voor 2 personen met camper op 36 euro. Volgens ons een enorm hoog bedrag voor een plekje langs een drukke weg.

• september 2018

Als je op een uitzicht loze plek wil staan boven een benzine pomp aan een drukke weg dan “be my guest” oh ja ze betekenen ook nog ff 6 euro administratie kosten als je maar 1 nacht blijft. (Wij zijn gewoon doorgereden)

• augustus 2020

• september 2018