Goede en rustige locatie om het leuke stadje te bezoeken. Wij stonden hier op 3 januari en alle faciliteiten voor vullen en ledigen waren verwijderd. Dus 10 € om enkel nachtje te parkeren. Daarom maar 2 sterren

• november 2023

Een prachtige locatie, langs de rivier en onder de abdij. Een korte wandeling naar de historische stad Melk. Er werden 4 sterren gegeven omdat het water niet werkte, wat een terugkerend thema lijkt te zijn tijdens deze reis, anders het geld zeker waard.

• november 2023

• Pionierstraße 479/26