Mooie camping maar 39,00 euro voor 1 nacht wel erg veel geld . Camperplaats met verouderd sanitair gebouw en douche 1 euro camper 2 pers in voorseizoen wel erg veel geld. Als wij op doorreis zijn zullen wij hier zeker niet meer overnachten

• augustus 2020

• juli 2019

Een goede pitstop voor een nacht. Faciliteiten zijn ok en schoon maar gedateerd. Water en EHU is beschikbaar. Wij zijn een 9m camper - we hebben 2 plaatsen ingenomen. Als het zonnig is, heeft het meer een aantal geweldige faciliteiten om te zwemmen en watersporten

• augustus 2020

• juli 2019