Parkeerplaats bij de kleine haven en niet ver van het stadscentrum. Ideaal voor grote stacaravans, omdat het puur een parkeerplaats is. Aan- en afvoer aanwezig maar helaas geen vloerinlaat daarom 1 ster afgetrokken. Er geldt een vergoeding voor het toilet (€ 0,5)

Womosky

Ik zie er geen probleem in om voor elektriciteit te moeten betalen. Maar dat de elektriciteit 1 euro voor 2 uur kost, vind ik buitensporig! Maar als je maar stroom krijgt voor één euro voor 1 uur, dan is de prijs schandalig met een extra parkeertarief van 20 euro.

S-Meyer

Het gedrag van de mevrouw uit Duitsland heeft ertoe geleid dat wij in de toekomst geen stroom meer zullen aanbieden bij de parkeerplaats. Helaas konden de aanvoerzuilen niet meer dan maximaal 3 uur stroom leveren, helaas was dat technisch noodzakelijk. Een poging om dit via een software-update uit te breiden werkte niet, wat uiteraard misleidend was. De dame is met de gemeente-elektricien naar de parkeerplaats gereden, die alle kolommen heeft gecontroleerd, alles was in orde, inclusief de leveringsduur. € 1,50 voor maximaal 3 uur is gewoon anders dan op een camping waar je naar verbruik betaalt. Het tarief voor de parkeerplaats is vastgesteld door de gemeente, mocht u dit teveel vinden, dan kunt u uiteraard overstappen naar een andere plek. We hebben echter ook veel positieve feedback van gasten over de parkeerplaats, wat ons aanmoedigt om dit aanbod beschikbaar te blijven stellen aan reizigers.

• Trauneck 4

4802, Ebensee, Oostenrijk