hier gestaan op door reis! douche vol orange schimmel geen toilette en grijs water legen. en dan 34 euro betalen koekoek. was laat en veel andere campings zijn er in de buurt niet. deze mensen slaan de plank echt mis. jammer!!! restaurant was dicht helaas

Lekker rustig. Maar waar voor je geld is hier zeker niet goed. 1 nacht 34 €

Rene-3

wij moesten 34 euro betalen dus al die prijzen van 28 euro kloppen nooit in Oostenrijk . simpel goed voor 1 nachtje

Lekker rustig. Maar waar voor je geld is hier zeker niet goed. 1 nacht 34 €

Camping Tirolerhof