helaas vanaf 22.00 uur ontmoeting van jongeren met opgevoerde voertuigen

Highliner-59-Le

Ik beloofde mezelf meer van deze plek 20 € voor 24 uur ok maar geen infrastructuur en toen we aankwamen waren er auto's op de parkeerplaatsen 💨 nou niet aanbevolen voor mij als tussenstop jammer 😪

• september 2021

prima plek op mix parking. Free wifi. Het kost geen 24 maar 20 euro. Goede plek om aardige Gmunden te bezoeken. ook mogelijk een paar uur te parkeren voor een paar euro

helaas vanaf 22.00 uur ontmoeting van jongeren met opgevoerde voertuigen

• september 2021