De campingparkeerplaats is OPGEHEVEN, , maar na vriendelijk vragen, mag je op de parkeerplaats staan (geen kosten); ontbijt (tegen betaling)in hotel is goed en wordt op prijs gesteld. Wel is de parkeerplaats langs de doorgaande, rustige weg.

• maart 2020

geen winter plaats ondanks dat op deze site staat dat ze open zijn. hieronder de mail die we kregen. Guten Tag,   leider haben wir im Winter keine Stellplätze.   Mit freundlichen Grüßen Anna

• augustus 2018

We kwamen aan en er was niets. In het grasveld vertelden ze ons dat we niet konden blijven. Er is niets om water te vullen of we wisten niet hoe we het moesten zien. Ik raad het niet aan

• maart 2020

• augustus 2018