Zeer rustige plek. Uitstekend sanitair. Vriendelijke, bescheiden eigenaar. Er zijn wel schaduwrijke plekken tussen de fruitbomen. Wij betaalden 31 euro per nacht, voor camper en 2 personen. Inclusief stroom en douches. Y en G

• juni 2020

Sensationele omgeving. Ondanks dat ik volgeboekt was, kreeg ik een plaats voor één nacht (zelfvoorzienende Womo).

• augustus 2018

We moesten een tel nr bellen voor contact. 45 minuten gewacht voordat iemand kwam. Onvriendelijke man. Geen welkoms gevoel. Vage informatie over dat het eigenlijk geen camper plaats is, terwijl er Overal campers stonden. Houtje touwtje stroom. Bah sfeer. Wel mooi meer.

• juni 2020

• augustus 2018