mooie camping . prijs klopt niet . per nacht €35 en ze nemen ook geen kortings kaart aan . het a 4tje hangt wel aan de wand maar hangt voor de sier. En bijde receptie kan je niet met pin betalen.

Moos21

Vanuit Kroatië op de terugweg hier als tussenstop gestaan. Mooie camping, prima restaurant. Mooie fiets omgeving. Super sanitair

Herenboertoer

Mooie vriendelijke camping, het personeel kon niet genoeg voor ons doen. Na een hele lange rit vanuit Kroatië had deze camping een prachtige spa en sanitair van topklasse. Ik hoop het op een dag in de toekomst opnieuw te bezoeken. Goed geprijsd

Camping Almtal