Bauernhof Bruckbacher

Dexelbach, Vöcklabruck, Opper-Oostenrijk, Oostenrijk

Bauernhof Bruckbacher

gereserveerde plaatsen - weinig schaduw - toiletgebouw

• Dexelbach 1

4865, Dexelbach, Oostenrijk
  • € 23,00 • 1 mei t/m 1 okt.

• juni 2020

Sensationele omgeving. Ondanks dat ik volgeboekt was, kreeg ik een plaats voor één nacht (zelfvoorzienende Womo).

• augustus 2018

We moesten een tel nr bellen voor contact. 45 minuten gewacht voordat iemand kwam. Onvriendelijke man. Geen welkoms gevoel. Vage informatie over dat het eigenlijk geen camper plaats is, terwijl er Overal campers stonden. Houtje touwtje stroom. Bah sfeer. Wel mooi meer.

• juli 2018

prachtige plek bij het meer onder fruitbomen. stroomplekken beperkt maar eldorado voor activteiten als zwemmen wandelen en fietsen.

JohnenStein

Alle 5 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• juni 2020

• augustus 2018

• juli 2018

JohnenStein

• € 23,00 • 1 mei t/m 1 okt.