We waren op deze Camping 24/5/23 De prijs wat op Campercontact staat en wat we werkelijk moeten betalen is te groot. Stroom, water en toeristenbelasting zijn extra kosten. Wel goed ontvangst, sanitair prima. Wel waren we op dat moment de enige gasten.

JacenBar

leuke kleine parkeerplaats naast kleine camping. Direct aan de Donau alleen gescheiden door een fietspad. Zwembad, toiletten en douches van het zwembad en de camping kunnen gedeeld worden. Maar we waren de enigen met een stacaravan. verder caravans en tenten met soms wat meedogenloos gedrag.

Camping an der Donau