ontzettend vriendelijke eigenaars, we mochten zelf een plek uit kiezen en deze waren ontzettend ruim. veel Nederlanders en een super lux sanitair. douch is 7 min warm daarna koud met een douchekop aan het plafond wat ik persoonlijk wat vervelend vind als ik mn haar niet wil wassen.

iza.b.b

Best aardige camping voor een nacht. Sanitair goed en schoon. Wel prijzig, €44 voor 1 nacht ( 2 pers)

harryrita

Simpele camping, schoon sanitair wel even zoeken naar juiste stand van kraan voor warme douche, de prijs is veel te duur voor deze veredelde camperplaats € 44.

Camping Auwirt