Prijs klopr weer eens niet. Wij betaalden €24 incl stroom camper en 2 personen voor deze plek zonder toilet, zonder douches. Te duur voor wat je krijgt. De sterren zijn te danken aan het uitzicht, maar daar hoefde de beheerder niets aan te doen.

Dethleftramp

Geweldige plek voor de camper, uitzicht magnifiek, beheerder zeer vriendelijk en het eten in de gasthof is zeer goed

Tieske01

Geweldige plek. schitterend uitzicht op het dal. Naast restaurant Gasthof. Zeer vriendelijke mensen. Heerlijk eten. Zijn enkele dagen gebleven. Dit is op en top Oostenrijk !!

Gasthof Friedburg