Vriendelijk ontvangst. Met eigenaresse plaats uitgezocht. Een erg mooie plek aan het water van de Wolfgangsee. Prima sanitaire voorziening. Wij hebben er 8 dagen gestaan en genoten van plek en omgeving. Een bezoek aan de Schafberg is absoluut de moeite waard.

• juni 2021

Fijne ontvangst en samen met eigenaresse plek uitgezocht. Redelijk grote plaatsen. Wel zij aan zij en geen bomen of afscheiding. Wifi uitstekend. Sanitair schoon en prima. Ligging aan mooi meer. Prima uitvalsbasis voor fietsen en wandelen. Wij betaalden 23 € per nacht.

• juni 2021

Seecamping Wolfgangblick