Tweng, Tamsweg, Salzburg, Oostenrijk

Landhotel Postgut

gelegen tegenover het hotel - maaltijd niet verplicht - ontbijtservice - douche en toilet in het hotel - reserveren aanbevolen - gratis gebruik sauna hotel vanaf 16:00 uur - gratis shuttlebus naar skigebied - GESLOTEN van 1-5 / 1-6 en van 1-10 / 30-11

• Tauernstraße 13

5563, Tweng, Oostenrijk
  • € 24,00 • 1 jun. t/m 10 okt.

• maart 2022

super gastvrije ontvangst. heerlijke week gestaan en genoten van het skiën in Obertauern. heerlijk gegeten in het hotel. super menu iedere avond zeer gevarieerd. komen zeker terug.

• februari 2022

Rustige overnachtingsplek. Dichtbij skigebied Obertauern. Heerlijk gegeten in het restaurant en we hoefden niet te betalen voor de overnachting. We hadden geen elektra nodig.

christina-38

Bedankt voor je lieve woorden :-)

Super plek, aanmelden bij de receptie van het hotel 20 euro voor 2 personen incl stroom en gebruik van de wellness Prima restaurant met heerlijke schnitzels Zo hoort het 👍 Echt een aanrader !!

Erjon&Petra-Colorado645

Hallo, hartelijk dank voor uw geweldige recensie - wij wensen u een veilige reis!

• Stroom (unknownA)

• maart 2022

• februari 2022

christina-38

Bedankt voor je lieve woorden :-)

Erjon&Petra-Colorado645

• € 24,00 • 1 jun. t/m 10 okt.

• Stroom (unknownA)