We stonden daar op een avond. Het was geweldig. Sanitair zeer prima en schoon, bediening bij aankomst behulpzaam en zeer vriendelijk, zitplaatsen prima. De avond in het Garden Restaurant was romantisch met heerlijk eten en wijn. We zullen terugkomen.

bhesener

wat een prima plek vlak bij de ( fiets) wijnroute. Vriendelijke ontvangst. zeer ruime plek voor onze camper met eigen stroom en water. Perfect sanitair, schoon en ruim. Wijn te koop en te proeven. ,’s Avonds heerlijk wat gegeten op het terras tussen de verlichte lantaarns. Absoluut tevreden!!

Buschenschank Loar-Moar