• oktober 2019

De plek zelf is tip top en de operator aardig en behulpzaam. Door twee aangrenzende straten maar is behoorlijk luid.

• oktober 2019

Echt een leuke CP! Goed onderhouden sanitair! Vriendelijk personeel! Baker komt elke ochtend! Koop groenten en fruit direct op het plein! Om de goede Stiermarkse wijn niet te vergeten! Sterk aanbevolen!

• augustus 2019

19.8.2019.We zijn er geweest vanwege de goede recensies. De plaats was volledig overvol. Luid door twee nabijgelegen straten. Het meer is een modderige dorpsvijver. We reden verder. Evaluatie van de voorzieningen wordt daarom weggelaten.

• augustus 2019

Weinland Camping