wat een geweldige camping. met fantastische voorzieningen 2 keukens , huiskamers . super schoon . met een vijver war je ook in kan zwemmen, fiets mogelijkheden. Echt een aanrader. berny van Putten

Theohinne

Op de heenreis naar Kroatië zochten we nog een plek om te overnachten. De telefoon werd vriendelijk opgenomen en we konden tot 20u aankomen met de camper. Sanitair was super: schoon en volledig. De camping lag prachtig tussen de bergen. Ondanks het korte verblijf genoten. Dank!

Camping Murinsel